Nie udało Ci się trafić z rozmiarem bluzy i chcesz ją zwrócić? Coś jest nie tak z produktem, który do Ciebie trafił? 

Spokojnie! W ZIMNO bez problemu możesz zwrócić  swoje zamówienie do 30 dni od otrzymania.

zimnozimno.png

Procedura zwrotu lub reklamacji:

Krok 1. - wypełnij formularz, który otrzymałeś w mailu z fakturą

W zależności od tego, czy chcesz zwrócić produkt czy zareklamować, wybierz zwracany produkt z listy a następnie zaznacz odpowiedni powód zgłoszenia. Uzupełnij swój numer konta bankowego, oraz opcjonalnie możesz dołączyć zdjęcie jeśli produkt jest wadliwy.

Krok 2. - spakuj produkt

Zapakuj bezpiecznie produkt, który chcesz zwrócić/zareklamować, a na paczce napisz numer zamówienia.

Krok 3. - odeślij produkt do ZIMNO

Zapakowany produkt, wyślij w dowolny sposób do ZIMNO, adresując przesyłkę następująco:

ZIMNO

ul. Niedźwiedzia 2C, 02-737 Warszawa

Jeśli chcesz otrzymać natychmiastową informację o dostarczeniu zwrotu przez kuriera, należy wybrać sposób dostawy z potwierdzeniem przekazania paczki. My kontaktujemy się z Tobą wyłącznie w trakcje realizowania żądania.

Krok 4. - poczekaj na zwrot wpłaty

Kiedy Twoja przesyłka do nas dotrze, sprawdzamy odesłany produkt i jeśli wszystko się zgadza, w zależności od Twojej prośby dokonujemy zwrotu należności lub rozpatrujemy reklamację.

Zwroty są realizowane w takiej samej formie, jak płatność za zamówienie (zwrot przez Przelewy24 lub jako przelew, jeżeli płaciłeś za pobraniem koniecznie uzupełnij numer konta w formularzu), w ciągu 14 dni od momentu kiedy otrzymamy od Ciebie paczkę.

Nie oferujemy wymian produktów zakupionych w naszym sklepie. Jeżeli potrzebujesz innego rozmiaru czy koloru dokonaj zwrotu i ponownego zakupu. 

Prawo odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy

  1. Konsument otrzymuje całkowity zwrot środków za zamówienie w tym zwrot kosztów dostawy (nie więcej niż wynosi najtańsza forma dostawy).
  2. Konsument ma prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 30 dni od momentu otrzymania przesyłki.
  3. Zwrotu płatności dokonamy w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktu przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji.
  4. Towar w stanie nienaruszonym należy odesłać lub dostarczyć pod adres: ZIMNO Sp.z o.o. , ul.Niedźwiedzia 2C , 02-737 Warszawa niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 30 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o odstąpieniu od niniejszej umowy.
  5. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
  6. Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Informacje dotyczące plików cookies

Ta witryna korzysta z własnych plików cookie, aby zapewnić Ci najwyższy poziom doświadczenia na naszej stronie . Wykorzystujemy również pliki cookie stron trzecich w celu ulepszenia naszych usług, analizy a nastepnie wyświetlania reklam związanych z Twoimi preferencjami na podstawie analizy Twoich zachowań podczas nawigacji.

Zarządzanie plikami cookies

O Cookies

Pliki cookie to niewielkie pliki tekstowe, które są zapisywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym przez strony internetowe, które odwiedzasz. Służą do różnych celów, takich jak zapamiętywanie informacji o logowaniu użytkownika, śledzenie zachowania użytkownika w celach reklamowych i personalizacji doświadczenia przeglądania użytkownika. Istnieją dwa rodzaje plików cookie: sesyjne i trwałe. Te pierwsze są usuwane po zakończeniu sesji przeglądarki, podczas gdy te drugie pozostają na urządzeniu przez określony czas lub do momentu ich ręcznego usunięcia.

Ładowanie...